behind the trees

Tisdagens asjobbiga skola är nu avklarad. Hehe. Gjorde egentligen ingenting alls i skolan, är typ där och tar närvaro typ. Har en vag, eller kanske stark, känsla av att jag kommer tillbringa många timmar i Regnbågssoffan. Det slog mig idag, för idag har jag setat där mycket.

När jag kom hem gjorde jag två mackor med skinka och bregott. Ett glas Bravojuice till det också. Så nu sitter jag här, utan något vettigt att göra eller skriva. Slutade innan halv två, så var upp på stan och kollade på armband som skulle kunna funka till balen på Bergmans. Dock hade de inte vad jag sökte, synd eftersom jag har presentkort där. Så får kolla mer i Stockholm på torsdag, då vi ska på teater och kanske något mer. Helst vill jag shoppa och sen se den där teatern, den ska tydligen vara riktigt bra. Typ musikal var det, De Tre Musketörerna med rocktema. Jag hoppas det blir roligt. Annars är det ju inte värt det liksom.

Men ska ta mig ut på en liten joggingtur så att jag inte är så stel inför matchen imörn. TJINGIS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0