en dag i köping

Har nyss varit iväg till Köping för att kolla på balen där med Ullis, Linn, Gustav och Milton (sötaste hunden!). Det var riktigt mysigt. Alla var jättefina såklart, men kollade såklart mest på Johanna som var såå fin :) Dock var det så mycket folk att jag utvecklade en grav dos av krupp. Så vi satte oss en bit ifrån allt och bara kollade på folk. Jag bjöd på muffins, men visste inte att Milton var med, annars hade han fått en egen. Han blev såklart ledsen över det och försökte hela tiden käka upp plastpåsen som muffinsarna legat i.

Vi åkte också till donkan och tog oss varsin glass med marrängswiss. Så satans, jävla, gott. Satt fint i kistan! Lite kallt, dock. Men gott!


Fick värsta close-up-bilden på Milton. Så gooosiipooosii!


Så fin! :)


Charmig.

Nej, nu ska jag ta och fixa lite, äta lite och sen bär det av till Amanda för en efterlängtad, gammal hederlig hemmafest! Kul ska det bli, wiiiii. Ha en bra kväll alla. Min kommer bli toppelitoppen. Det vet jag! :D TJING.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack hörru :D nästa evcka är det dags för dig.

2009-05-17 @ 20:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0