söndagsparty

Internet är dösegt, jag får panik och krupp på att det tar sån tid. Ska bara kolla samlingstiden inför matchen imorn, och det ska ta sjuttioelva minuter att få fram? Pinsamt internet, pinsamt... Vi ska liksom leva i "teknikens tid" eller vad det nu är. Märks inte här då, nej nej. Jag får väl sitta här och ruttna då. Måste ändå skriva klart religionen så... Känns verkligen att det är söndag nu. Blä.

Ledig imorn!! Tji vad skönt. Blir att fixa håret, ska äntligen bli av med min råttfärgade, decimeterlånga utväxt. Låter äckligare än vad det är, haha, men ska bli skönt att få det lite somrigare. För snart är det sooooommmar!
På kvällen är det VLT-cupen, Rytterne borta. Kuuuuuul :)
Nej, tillbaka till religionen nu...


Jag och Viqy på Kreta '08 (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0