söndagsparty igen

Fick med mig Johanna ut till Götlunda, vilket var najs eftersom jag inte sett henne på flera veckor! Matchen var väl sådär, men hade kul på läktaren, det är huvudsaken. Sen lite race på hemvägen, haha, eller race och race, blev omkörd av några riktiga dårar alltså. Men jag tänker då inte sätta mitt körkort på spel för det! ;D Kul var det i alla fall. Lite spänning i vardagen så här på söndagskvällskvisten.

Sen åkte jag och Johanna hem till henne och drack te och käka knäckemacka. Satt helt rätt i kistan.

Nu har jag nyss ätit lite taco och fördriver tiden med Parlamentet. Det är chill. Plus att jag sitter och kollar på lite bilder, det är kul. Och nu längtar jag mer än nånsin till sommaren, har fått lite planer med Johanna som verkar tämligen lovande, samt med de andra brudarna också. Sen har jag egna planer också tänkte jag. Det här kommer bli den bästa sommaren nånsin!

Och det har man ju aldrig sagt förut ,) Men nu menar jag det verkligen, haha :D


Mälarrocken 2007 med syrrrrran
 
På väg till Lysekil förra sommaren


Jag och syrran på dagis. Linda typ 1 år och jag kanske 4 bast.


Rodden, år bortglömt, men kuuul var det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0