solsken liksom, och här sitter jag

Måndagen är avklarad. Nästan alltid lika onödiga dagar, fotboll och sen ingenting på typ 3 timmar och sist bild. Börjar smått fundera på om det är värt det. Håltimmar är det tråkigaste. Fast idag gjorde jag nytta och lämnade in en uppgift hela en dag för tidigt. Känns bra.

Kom hem, åt och solade lite! Asgött.
Nu blir det snart käk igen för om 2 timmar är det träning. Hoppas verkligen det går bättre än imorse då jag var en katastrof, ska bli skönt i alla fall. Lite sliten sen matchen igår, men vilodag imorn så bara kötta på som man så fint säger.
Hoppas på mys efter träningen, skulle toppa min dag.

Mamma mejlade en bild på mig och Andreas från balen, taget från Magazin24.
Ska ta tag i det där med bilderna, men har inte tålamodet. Önskar att jag hade det bara.




Kommentarer
Postat av: Ida

va fiin du var :) Balens drottning också, grattis! :)

2009-05-25 @ 17:37:23
URL: http://idaajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0