på uppgång?

Verkar som jag inte har skrivit på ett tag. Haft lite bloggvila helt enkelt. Rätt skönt faktiskt, men saknart lite ändå. Så satsar lite på en ny design, ett tappert försök. Inte riktigt nöjd med headern, men jag orkar inte bry mig längre. Liksom.

Hur som helst, nu är det långhelg!! Satan i gatan vad skönt. Utgång igår vilket var riktigt trevligt. Lite mycket förfriskningar för mig, tur att jag fick skjuts på cykeln säger jag bara. Tvivlar på att jag hade tagit mig hem cyklandes på pärlan. Inte en chans. Ett minus på det är att jag måste pumpa däcket... Men det blir ett senare projekt. Kommer antagligen åka till skolan på tisdag på opumpat däck. Inte första gången det händer i så fall, inte så noga egentligen. Bara det rullar så.

Idag har jag varit trött. Är fortfarande. Så blir nog hyffsat tidigt i säng ikväll. Inga konstigheter där för mig. Allt är glasklart. Jag är svintrött så är det bara. Ska väl börja dra mig. Imorn blir det att kolla Södras seriepremiär i damfemman med Ullis, härligt :)

Bjuder på en riktigt chill bild på mig själv. Varför ser jag inte ut sådär förtfarande? Spelar ingen roll vad man har på sig, man är söt ändå. Kolla bara på hur mycket jag dregglar, det är gullit om man är bebis. Skulle jag ha en seriös dreggelbild på mig i min ålder nu skulle jag bli socialt blockerad och utstött... Jag diggar brillerna i alla fall. Stek.
Natti. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0