långisch helgisch

Nu var det ett tag sen jag skrev igen, har inte hänt så mycket sen i söndags känns det som.

Men match igår i alla fall, vi var riktigt bra. Skulle ha haft med oss 3 poäng, men domarmisstag och med själva faans otur så vart det 1 poäng. Snöppligt. Dock är det ruskigt skönt att nollan är spräckt, både för lagets och för min egen del. Nu ska vi ösa, och vi blir bara bättre och bättre så det kommer, det kommer!

Somnade hos Linus, rätt sliten så sov riktigt länge. Det är göttttttttt! Sjukt skönt med långhelg. Just nu så sitter jag bara och tar det lugnt, ska snart hoppa in i duschen. Ikväll är det umgänge och grill en stund med laget, och efter det blir det en tripp till klassfesten och hälsa på lite. Ingen dricka för mig ikväll, sparar mig till balen på lördag. Ska bli så jäkla kul! Bal liksom. Mindre än 2 dagar kvar. Jag fattar det inte.

Slutsvamlat.


pinglor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0