know your enemy

Mina inlägg blir allt tråkigare, gleasare och de är helt enkelt hyffsat ointressanta. Jag har inte så mycket annat att förtälja än det vanliga gamla grollet. Det är så det är, mitt liv. Vanligt. Mediokert. Det bara är. Jag börjar fundera på när jag ska ta och ta tag i mig själv. Jag är för bekväm av mig. Jag skulle behövas slängas ut i något vildmarksprogram så att jag börjar fatta att jag är för seg och tar allt för givet. Allting löser sig inte alltid. Inatt drömde jag att jag var med i Robinson. Det kanske är ett tecken!?

Gick på en lektion idag, det var asaskönt. Nu är jag hemma och väntar på att åka upp till badet. Cross aqua heter det som vi ska göra. Tydligen skitjobbigt. Egentligen, helt ärligt, så vill jag bara ligga och flyta. Eller möjligtvis basta. Eller varför inte bubbla lite? Kanske dra på en solning också. Bara det inte är ansträngande känner jag att allt är okej. Om idrottsläraren skulle säga: "Nä, hörrni. Vad sägs om att vi kollar på en film istället?" Då skulle jag säga: "Okej!" på en gång, men jag vet att det inte kommer att inträffa. Utan nu får jag ställa in mig på att trampa vatten i massa minuter. Kommer sjunka som en sten med den energi jag har för tillfället. Men då kan jag chilla lite på botten så länge.

Ikväll ska jag dricka Fanta. Det var längesen och det är gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0