jag har ingen bra rubrik till det hära

Nästan nyss hemkommen från frisören. Nu är jag blond igen, blondare än förut. Inte jätteblond, men det är... ja, blont. Har inte vant mig ännu, men det är bra. Efter en tvätt kommer det att bli ännu bättre. Skönt att utväxten är borta i alla fall. Har även bokat in en kväll för att diskutera balfrisyrer, har redan en idé som jag gillar skarpt. Hoppas det går att fixa! Men borde inte var några problem :)

Nu är det lite lätt lunch på gång. För måste äta en gång till innan jag drar på samlingen klockan 17. Vicks kommer hit och hämtar upp mig innan, görbra. Maaaatch!! Taaagg!! Shoppa frukt på statoil ska jag göra också, gott va? Mmmhm! Nej, nu ska jag inte sitta här och drösa längre. Tjingtjing i lingonskogen!


Kommentarer
Postat av: Ullis

alltså jag ser ut som en jätte på vänstersidan där! usch, haha;) TAGGA!

2009-05-04 @ 15:12:30
Postat av: carroo

muppisarna :)

2009-05-05 @ 21:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0