första tisdagen i maj

Första skoldagen efter fem dagars urskön ledighet. Lite kul ändå, men det är jaa, det känns att man börjar lämna skolan sakta men säkert. I alla fall psykiskt. Där har jag nästan sommarlov för tillfället. Lite kul vart det när det blev dags för valsträning! Skitjobbigt var det, och man kan ju inte annat än att fundera på hur man ser ut när man struttar omkring istället för att sväva över golvet. Kan bli ett bra youtubeklipp på hur man inte ska göra när man dansar vals ;) Fast så illa är det nog inte hoppas jag.

Nu sitter jag och chillar. Ska ta tag i uppgiften som jag fortfarande inte är klar med, det har tagit tvärstopp alltså! Blää. Måste bli klar idag så bara att bita ihop. Ska bli skönt att få skiten ur världen.

Igår var det match också. Tungt första tjugo, det var också då som matchen avgjordes tyvärr. Men måste säga att i andra halvlek, då var vi grymma. Länge sen det var så roligt att lira, då flöt det och vi hämtade upp matchen bra. Så känns inte som någon förlust, i alla fall inte spelmässigt. Nu blir det nya tag till matchen imorn, en vinst på det här vore skönt för oss :) Så blir träning och laguttagning ikväll, och innan det ska jag till Jenny på sminkparty(?)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0