föräten

I helgen har jag ätit för 3 fullvuxna karlar känns det som. Jag är proppad med urmycket mat och annat tjaffs helt enkelt. Slitit kan jag lova, och har gett mig själv en sträng order om att jag ska skärpa mig under veckan. Tur att man tränar så mycket som man gör, annars hade jag väl sett ut som en sumobrottare vid det här laget. Det hade varit lite tragiskt faktiskt.

Igår kväll var det mys ute i Linn och Fridas sommarstuga. Blåste som fan gjorde det, så grillen var inte på våran sida så vi fick steka våra grillkött. Men det gick bra ändå, och skitagott var det. Rullade hem vid tolv och somnade på stört.

Idag har jag lite att göra. Städa, dammsuga, plocka kläder, ta en promenad och köpa kontantkort och sen ut till Götlunda och kolla derbyt mot Södra. Ska bli kul! Skönt att jag inte ska spela faktiskt, nöjer mig med att titta på, haha. Så blir att hanka sig utåt dit vid 17. Men ska se till att börja med allt nu så att jag blir klar snart!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0