electric feel

Helg. Äntligen! Superskönt.

Igår var det besök i Stockholm, shopping och teater/musikal skulle fixas och ses. De 3 musketörerna såg vi, lätt bland det bästa jag sett! Gammal rockmusik i sett esse. Sjukt bra, evighetslång gåshud, humor, rock och sjukt bra sångare. Ville aldrig åka hem eller att det skulle ta slut. Lätt värt att se, det var grymt.


Kom hem med det jag skulle och lite till. Det gillar jag skarpt. Hittade studentklänning, underkläder till balen och studenten, linne, min efterlängtade Rolling Stones-tshirt från Carlings och lite smått och gott. Riktigt bra shoppingdag med andra ord.

Vi var hemma runt 1, hade sovmorgon, en lektion och sen golf på hälsa&pedagogiken. Golfen var okej rolig, är rätt skoj och bara stå och nöta slag. Dock har jag inget tålamod för fem öre, men det var kul att testa på. I alla fall när det gick bra.
Blev en sväng till frisören för att knäcka lite idéer till balen, och det känns som att det blev en bra grund till det jag vill ha. Kanooon. Åkte sen till Linus och chillade lite, och nu sitter jag på altanen och myser med familjen. Patrik, Sandra, mormor och Bengt är här. Alldeles lagom mysigt för jag är trött.

        

Fick hem min studentklänning idag också, satt som en smäck. Så himla roligt det ska bli :)
En vecka till balen, 4 veckor till studenten. Det börjar brännas nu alltså. Snart är vi där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0