det är bara lördag idag

... och det känns det skitbra!
Huuuuur skönt som helst är det!! Skulle kunnat ha varit söndag, men så är inte fallet! Har hela 2 dagars ledighet kvar innan skolan drar igång igen, känns som jag skrev nåt sånt igår, minns inte. Spelar ingen roll, jag är lika glad för det. Hehe.

Kollade nyss på Södras seriepremiär, blev vinst :) Riktigt skönt fotbollsväder och jag och Ullis köpte med oss mat upp och åt och på vägen upp hittade vi Linn som hakade också. Mysipysi dag hello!

Nu ska jag fixa lite käk, eller ja, lite pommes. Gotti! Ikväll blir det El Clasíco och mys.
Blir bra! Ska kila ner efter pommesena (vad heter det i plural?) nu. TJINGEVIPPEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0