da weekend

Asabra helg har det varit.

Bal igår, match idag, resten av tiden har spenderats med Linus eller så har jag gjort något annat. Oklart vad. Balen var hur som helst riktigt rolig! Det är alltid aningen överskattat när man som en vanlig tonåring ska klä upp sig överfint, klart man skapar sina förväntningar. Dock är det ju inte lika graciöst och vackert som man önskar att det vore, men det är ju inte långt ifrån om man säger så. Hade kanonkul, bra balkompis, bra bordsfolk, bra umgänge, alla var så fina och glada och feststämningen var påtaglig! Att stå och shaka i långklänning var en ny erfarenhet, inte varje dag man gör det.

Somnade, eller snarare däckade hemma och vaknade upp som en lite bakfull Sandra. Fast jag hade det nog inte värst verkade det som. Men det var tungt på matchen kan jag lova, man orkar, men har ingen som helst uthållighet. Tänkte en miljard gånger under matchen att jag aldrig mer skulle dricka. (Väldigt orealistiskt tänkt!) Gick hyffsat för mig ändå, var div. 6 och vi vann med 3-0 mot köttKolsva. Skönt, lite skönare var det att stänka dit en pärla. Satt inte fel.

Sova nu, så blir det snabbare måndag. Fast nu är det ioförsej typ 45 minuter kvar, men ändå.
Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0