blä

Skolan idag var ju totalt värdelös!! Otippat.

Lackar ur på lärarna som informerar pinsamt dåligt och sen är det såklart vårat fel att vi inte har fått reda på informationen. Hur gick det ihop? Vi skulle i alla fall haft opposition (vad det nu är) och varit förberedda i grupper. Fortfarande har inte jag fått någon information om det här, och inte de flesta av oss heller. Så vi blir utslängda från lektionen och har inget mer där att göra, fastän vi har gjort klart våra uppgifter som ska vara klara. Det gick heller inte att komma överens med lärarna att vi skulle förbereda oss medans de som var klara gjorde sitt. Det hade gått bra tycker jag. Men inte. Så vi får säkert frånvaro från de lektionerna också, men vi var ju där. Ibland blir jag bara så trött. Så jävla trött blir jag, vilka är det som är vuxna egentligen? Klart att vi inte ska få alla uppgifter landade på guldfat, men lite information i god tid förutom på internet hade ju ändrat situationen totalt. Tycker jag.

Så vi åkte därifrån, inte så mycket att stanna kvar för i skolan. Så fick Ullis, Linn, Amanda, Hanna och Sofia med mig hem, så vi solade lite och sen begav vi oss till McDonalds. Där åt vi oss mätta, marängswissen var ju lätt godast. Mums!! Asbra käk att äta innan match(som är imorn), för supermycket energi som man bara kan springa av sen. Det är ju toppen!

Nu ska jag ta en powernap. Sov förvånansvärt djupt imorse när Linus åkte till jobbet, fattade ingenting när jag vaknade. Så behov av sömn, ja. Är som vanligt och inte direkt helt oitppat trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0