rent i garderoben

blev ingen match idag :(
orsaken är oklar, men inställd var den. vilket jag tycker var skittråkigt. nu går det ännu en helg utan match, känns förjävligt. har inte matchat sen innan kroatien, det är ett tag sen alltså. tråkigt värre är det.

så för att göra något vettigt idag blev det att rensa garderoben. och faan, fan vad skit och gamla kläder, skor och massa grejer som jag inte alls behöver som bara låg och tog upp plats och samlade damm. det behövdes verkligen rensas! hittade några riktiga fynd faktiskt.
ett par riktiga gamla godingar.



och alltså... jag skäms.
när jag såg de här skorna fick jag en riktig nostalgitripp tillbaka till 7:an/8:an. och jag tyckte de här skorna var sååå snygga och det var ju sååå populärt att de var spetsiga där fram. nu tycker jag att det är lite skämmigt att jag har svassat runt i de där pjucken. fyfan. de är ju så fula så jag vet inte vad jag ska göra.
kasta dem antagligen?

ja. så de ligger i soppåsen nu och är på väg att göra sin sista resa. jag sörjer inte!
det är inte bara skorna som ryker, utan hittade massa annat också som har gjort sitt. låter nästan som att jag har varit med i det där städprogrammet "rent hus", men så är inte fallet. jag har bara rensat lite bland kläderna, och de var inte sista gången kan jag meddela. men räcker bra för ett tag framöver i alla fall.



kläd och skopåsarna. den större varianten.
grejen är den att jag inte förstår mej själv, jag hittade kläder som jag har gömt för mej själv och glömt bort. antagligen var det kastningsdags för länge, länge sedan men jag har säkert varit lat och inte orkat kastat dem. men nu är skiten borta! gone! kaputt! over!

känns svinbra. och kolla vad fint det vart i min lilla gabbe :D
känns bra att jag gjort nåt vettigt. duktig tjej.


Kommentarer
Postat av: madde

hahaha, såna där skor hade jag med! :D

2009-04-19 @ 15:46:27
URL: http://madeleinehedquist.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, ibland undrar man vart skomodet en gång varit. glöm inte bort buffalodojjan! ;)

2009-04-21 @ 22:52:41
URL: http://phnitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0